در بحث ارتباطات، دید وبازدیدها یک مساله مهم ، مساله ی چطور سخن گفتن باهم است؛  به لحاظ اینکه شخصیت هر کسی در سخن گفتن است وبعد از سخن گفتن آشکار میشود؛ لذا باید مواظب این مهم باشد. باید طوری باشد که مورد رضای خدا باشد و دیگران رنجیده خاطر نشوند .
در بحث چطور سخن گفتن چند مساله باید رعایت شود:
با گفتار نرم با دیگران ارتباط برقرار  کنیم. 
موقع ارتباط خط قرمزها را رعایت کنیم ؛مثلا اگر با جنس مخالف حرف می زنیم ،مواظب الفاظ وحرکات باشیم.
سنجیده حرف بزنیم ، قبل از این که بخواهیم حرف بزنیم، خوب فکر کنیم ،اگر مشکلی ندارد آن حرف را بزنیم. مومن اول فکر می کند بعد حرف می زند وغیر مومن فکر نکرده حرف می زند‌.

+ نوشته شده در  شنبه شانزدهم فروردین ۱۳۹۹ساعت 5:52  توسط سیدعلی اصغرمرادی زاده  |