آقاجان! سلام. امیدوارم همیشه سلامت باشی. برای من خیلی سخته که صدای همه رو بشنوم ،ولی صدای زیبای تورا نشنوم، برای من خیلی سخته همه رو ببینم ،اما تورو نبینم. آقاجان !من غلام خوبی براتون نبودم نوکر خوبی نبودم با توجه به همه اینها شما همیشه هوا مو داشتی ودستمو گرفتی، آقا جان! تورو جون مادرت نرجس خاتون ،تورو جون جده تون فاطمه زهرا ،دست ما رو رها نکن.
گر زچشم همه ی خلق بیفتم سهل است
تومینداز که مخذول تورا ناصر نیست

+ نوشته شده در  شنبه شانزدهم فروردین ۱۳۹۹ساعت 5:50  توسط سیدعلی اصغرمرادی زاده  |