سلام. 
مادرم دی ماه سال گذشته  برای مدتی به منزل بنده آمده بود، یه وقتی باهم بحثی داشتیم راجع به ارتباط خانواده ها باهم  که درقدیم چطور بود والان چطور است ؟ مادر بنده بااین که بی سواد است؛ تکه شعری گفت که خیلی به دلم نشست و آن را یادداشت کردم وآن شعر این بود:
ازآن روزی که اینترنت بناشد
زن خانه،  زمرد خود جداشد
بله! مع الاسف در جامعه امروزی فضای مجازی وگو شیها ، ارتباطات در خانواده را کم رنگ کرده است. بعضی خانواده ها در منزل باهم هستند ؛ ولی حواسشان داخل خانه نیست ، سرشان همه اش توگوشی و اینترنت هست.چه خوب است حالا که امسال فرصتی پیش آمده که بیشتر کنار هم باشیم؛ لحظاتی گوشی را کناربگذاریم ، باهم به گفتگو بپردازیم ، تاحد امکان مشکلات یکدیگر را حل وکمبودهای یکدیگر را برطرف کنیم .به فرزندان بها بدهیم اگر سوالی دارند با تانی وتحقیق جوابگوی آنها باشیم.

+ نوشته شده در  دوشنبه چهارم فروردین ۱۳۹۹ساعت 6:16  توسط سیدعلی اصغرمرادی زاده  |