سید ابن طاووس(ره) روایتی از وجود مقدس پیامبراعظم (صلی االه علیه وآله)در ابتدای کتاب لهوف نقل کرده که آن حضرت در مسجد مدینه داستان شهادت امام حسین(علیه السلام) را گفتند مردم گریه کردند. حضرت فرمودند:
اتبکونه ولاتنصرونه؟؟؟
آیا گریه می کنید ویاری اش نمی دهید؟؟؟
عزیزان من ! گریه برای امام عصر(علیه السلام) خوب است ؛ ولی مهم تر از گریه ، یاری دادن حضرت است. مانسبت به حضرت چند وظیفه داریم:
اول: معرفت
دوم: محبت
سوم: رعایت تقوی : انسان باید بارعایت تقوی و پرهیزگاری امام رایاری نماید ، تقوی یعنی واجبات الهی راانجام بدهیم؛ آنچه خدا ازما خواسته در حد وسع و امکان رعایت کنیم، درجلساتی که باید حضور داشته باشیم؛ مثلا کارهای خوب حاضر باشیم ،به نمازهااهمیت بدهیم؛ مخصوصا اول وقت بخوانیم. در گرفتن روزه ماه رمضان کوتاهی نکنیم، اگر حق الله به گردن داریم، اداکنیم. اهل انفاق (زکات وخمس) باشیم وبا انجام کار های خوب زمینه های ظهور حضرت ولی عصر را فراهم نماییم. 

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۸ساعت 5:32  توسط سیدعلی اصغرمرادی زاده  |